Mindful

Referenties:

onze klanten

"De toegankelijke no-nonsense benadering van Mindful in combinatie met het waarmaken wat wordt beloofd, is een genot om mee te werken."

Frans Spekking, ENECO Infra Meer referenties »

Terug naar blog

Nieuw bij Mindful Marketing: klantverwachtingen waarmaken met Expectations Hoe zorg je ervoor dat jouw organisatie de verwachtingen van klanten goed in kaart brengt en deze ook gaat waarmaken?

maandag 29 mei 2017 Blog Edo van der Zouwen Nieuw bij Mindful Marketing: klantverwachtingen waarmaken met Expectations

Mindful Marketing is een samenwerking aangegaan met Expectations want zij hebben daarvoor een geweldige methode in huis. Via een online tool breng je van een beperkt aantal klanten (enkele tientallen) de verwachtingen in kaart. So far so good. Wat Expectations hieraan toevoegt zijn simpele maar goed doordachte tools waarmee je je organisatie ondersteunt bij het waarmaken van deze klantverwachtingen.
Klantverwachtingen worden samen geanalyseerd en uitgezet bij medewerkers. De tools helpen je de voortgang te monitoren en bij klanten te checken in hoeverre verwachtingen worden waargemaakt.
 
Klinkt simpel? Ja, en dat is nou juist het mooie ervan. De tools hepen bij het aangaan van gesprekken met je klanten en medewerkers. Je organisatie leert wát klanten willen en hóe ze dit moeten waarmaken. 
 
Al met al een methode die ons tot de verbeelding sprak. Van achteraf in kaart brengen van klanttevredenheid / ontevredenheid naar vooraf in kaart brengen wat klanten nu eigenlijk willen. En dit ook waarmaken. Het scheelt je op zijn minst een hele stap. En je betrekt klanten er actief en deze zien direct resultaat. 
 
Meer weten? Neem dan direct contact met ons op en vertel ons wat jij verwacht!
 
Edo van der Zouwen – edo@mindful.nl – 06 54 696 132.