Mindful

Referenties:

onze klanten

"De toegankelijke no-nonsense benadering van Mindful in combinatie met het waarmaken wat wordt beloofd, is een genot om mee te werken."

Frans Spekking, ENECO Infra Meer referenties »

Terug naar blog

Verslag Boek en Bal november 2014 Marketing - De nieuwe principes

woensdag 5 nov 2014 Blog Peter-Paul Verslag Boek en Bal november 2014

Gisteren organiseerden Mindful Marketing in samenwerking met B.Amsterdam weer een Boek en Bal. Dit keer besprak Inge Meilink het boek Marketing - De nieuwe principes van Steven van Belleghem.

Na de presentatie van Inge was er zoals gebruikelijk ruimte voor discussie met de aanwezigen. Hierin werden vragen gesteld over het boek maar was er ook veel aandacht voor praktijkvormen en manieren waarop je de kennis uit het boek kunt gebruiken in je eigen dagelijkse praktijk. Daarbij was de brede gedachte toch wel dat het steeds belangrijker wordt om interactie te zoeken met je klanten en dat ieder merk conversatiepotentieel heeft.

Wij hebben veel opgestoken van de presentatie van Inge en kijken al weer uit naar de volgende Boek en Bal. Deze vindt plaats in januari, over de exact datum en het tijdstip informeren we u nog.