Mindful
  • Over Mindful
  • Services
  • Referenties
  • Inspiratie
  • Contact
Neem contact met ons op

Inspiratie

Te veel organisaties zijn bezig met het werven van nieuwe klanten. Zij vergeten hierdoor hoe belangrijk de huidige klant is. Hoe enthousiast zijn uw klanten? Laat ons u inspireren. “Enthousiaste klanten zijn de beste ambassadeurs voor je organisatie.” Wilt u meer weten over hoe we dit voor u zouden aanpakken? Lees onze aanpak of neem contact met ons op.

Expectations methode toegelicht op RTL7

1 oktober 2018

Op 23 september 2018 was er een interessant item op RTL7 over de ervaringen van Ingersoll Rand met de Expectations methode: proactief managen en waarmaken van klantverwachtingen.

Terug naar overzicht Volgende → ← Vorige

Recente berichten

Afscheid nemen van klanten doet men zo. Een case van KPN

Lees het gehele artikel

Decathlon – Een slaand succes in klantbeleving

Lees het gehele artikel

Expectations methode toegelicht op RTL7

Lees het gehele artikel

Wat gastvrijheid met je doet…

Lees het gehele artikel

Wat kunnen we leren van Sanquin?

Lees het gehele artikel

Laat ons u inspireren Meld u nu aan voor onze nieuwsbrief

Tweets door @MindfulNL
Waregemstraat 1 • 1066 TL • Amsterdam info@mindful.nl +31(0)6-54 696 132

KvK: 57344035
IBAN: NL60 KNAB 0510 0857 41
BTW id-nummer: NL002000852B67